YGS ve LYS Sitesi

LYS Y-MF4 ‘te Sıralamalar Değişti. Yeni Puanlar Burada !

Posted on: 21/07/2010

Tavsiye Site:

(Haber detayları sayfanın daha altındadır)

Hangi Üniversite Tercih robotuwww.hangiuniversite.com

Tercih robotları arasında şüphesiz en profesyoneli, en gelişmişi. Siteye girip üye olarak pek çok istatistikten yararlanabliyorsunuz. Sitenin bir diğer artısı ise üyelerin istatistiklerine bakarak aynen ÖSYM’nin yaptığı gibi bir tercih provası oluşturması. Şu an 35.000’i aşkın sayıdaki üyesi arttıkça, sistemin sunduğu veriler de neredeyse gerçeğiyle aynı olacak ! Sitede tanıtımında şu ifadelere yer veilmiş;

“Bu sene değişen sınav sistemi ve puan türleri, yeni açılan üniversiteler, referans taban puan olmaması derken zaten endişeli olan kafalar, iyice karıştı. İşte hangiuniversite.com öğrencilere bu yolda rehberlik etmek ve tercih provası ve yerleştirme simülasyonu daha etkin tercihler yapmak için hazırlandı.Tıpkı deneme sınavları gibi deneme tercihleri de size genel eğilimle ve seviyenizle ilgili iyi bir fikir verecek.”

Sitenin standart üyelik ve premium üyelik olmak üzere iki farklı üyelik şekli var:

Standart Üyelik (ücretsiz)

Standart üyelik avantajları şöyle anlatılmış:

” Tüm üniversiteler hakkında en güncel bilgilere ulaşabilecek ve girmek istediğiniz bölümleri daha yakından tanıyabileceksiniz. Seçtiğiniz bölümlerin kaç kişi tarafından ve hangi sıradan tercih edildiğini görebileceksiniz. Ayrıca bu bölümlere yerleştirilme olasılığınızı daha iyi değerlendirebileceksiniz.”

Premium Üyelik

(Vodafone Cep Özgür’lülere Ücretsiz ! – Diğer opertör kullanıcılarına 10 TL)Vodafone Cep Özgür'lere ücretsiz

Premium üyelik avantajları ise şöyle anlatılmış:

” Standart bir üyenin yapabildiği her şeye ek olarak hangiuniversite.com’un en önemli özelliği olan tercih provasından yararlanabileceksiniz. Böylece, tercihlerinizi kazanma olasılığınızı binlerce adayın puanlarıyla karşılaştırarak göreceksiniz. Ayrıca sistemdeki tercihler doğrultusunda tahmini taban puanları öğrenip alternatif tercihler oluşturabileceksiniz. Üniversitelerin kontenjan açıkları ve ek listelerini herkesten önce öğrenme şansınız olacak.”

Eğer Vodafone Cep Özgür kullanıcısı değilseniz premium üyelik için 10TL vermeniz gerekecek. Burada ise bu tutarı cep telefonundan ödeme imkanı sunulmuş. Yani premium üyelik bedeli sizin onayınızla bir kereliğine cep telefonunuzdaki TL’den düşülüyor ya da faturanıza borç olarak ekleniyor.

Üye olmak çok kolay !

Hangi Üniversite.com Tercih Rehberi ÜyelikÜyelik sayfalarında sizi soldaki gibi bir form karşılıyor. Bu formu doldurmak yaklaışk yarım dakikanızı alıyor ve akabinde e-mailinize gönderilen linki tılayarak üyeliğinizi aktifleştirmiş oluyorsunuz.

Formda yer alan Cep Telefonu alanını doldurmak mecburi değil. Bu alanın yanındaki * işareti ise burayı dolrumanın mecbur olduğunu anlatmıyor, aksine sayfa altındaki şu avantajı haber veriyor:

” * Üniversitelerin kontenjan açıkları, ek listelerinden ve ÖSYM tarafından yapılan yeni açıklamalardan anında haberdar olabilmek için cep telefon numaranızı giriniz ”

http://www.hangiuniversite.com ‘a

Standart Üye Olmak İçin Tıklayınız

Premium Üye Olmak İçin Tıklayınız (Vodafone Cep Özgür’lülere Ücretsiz ! )

”2010 ÖSYS Kılavuzu”nda hata olduğunun ortaya çıkmasından sonra şimdi de öğrenciler yeni bir şok yaşıyor.

Değişen sonuçlara bakmak için aşağıdaki linke tıklayınız:

http://sonuc.osym.gov.tr/Sorgu.aspx?SonucID=1002

ÖSYM önce sonuçlara ulaşımı engelledi sonra da bir puan türünün başarı sıralamasında düzeltme yaptığını duyurdu.

Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Merkezi ÖSYM, 2010 Lisan Yerleştirme Sınavı LYS’nin sonuçlarına ulaşımını bir süre engelleyen ÖSYM,”MF-4 Puan Türünde Alanında Başarı Sırası” değerinin yanlış hesaplandığını duyurdu.
“YANLIŞ BELİRLENMİŞ”

ÖSYM’den yapılan açıklama şöyle,

BASIN DUYURUSU

(21 Temmuz 2010)

15-20 Temmuz 2010 tarihlerinde adayların internetten öğrendikleri 2010-LYS sonuçlarında yer alan “Y-MF-4 Puan Türünde Alanında Başarı Sırası” değerinin yanlış olduğu belirlenmiştir. Y-MF-4 puanıyla (alanında) tercih yapacak adaylar doğru başarı sıralarını 21 Temmuz 2010 tarihinden itibaren internetten öğrenebilirler. Sonuç belgesinde Y-MF-4 başarı sırasının (alanında) doğru değeri yer alacaktır.

Kamuoyuna önemle duyurulur.

ÖSYM BAŞKANLIK
“BÜYÜK HATALAR VAR”

Konuyla ilgili olarak Haber 7’ye bilgi veren Rehber Öğretmen Suat Göv, “ÖSYM’nin açıkladığı sonuçlarda ve başarı sıralamasında büyük hatalar var. Kendi öğrencilerim bu tür hatalardan dalyı ÖSYM’ye dilekçe gönderdi. ÖSYM’Nin bugün itibari ile düzeltme yaptığı Y-MF 4 türünde ciddi hatalar tespit etmiştik” diye konuştu.

Geçtiğimiz perşembe günü web istesinden açıklanan LYS sonuçlarına ÖSYM’nin sitesinden bir süre ulaşılamadı. ÖSYM’nin 2010 yılında yaptığı ve 23 sınav sonucunun açıklandığı sayfadan LYS sonuçlarını kontrol etmek isteyenler “Girdiğiniz kriterlere uyan sonuç bulunamadı.” uyarısıyla karşılaştı.

ÖSYM’nin TC kimlik numarası girilerek sınav sonuçlarının öğrenildiği sorgu sayfasına girenler ise, “İzin verilmeyen kullanım!” uyarısıyla karşılaştı.

İlgili diğer haber:  LYS SONUÇLARI

Haber Metni: Haber7, ygslys.blogcu.com
Devamı: http://ygslys.blogcu.com/#ixzz0uKDBjrEc

9 Yanıt to "LYS Y-MF4 ‘te Sıralamalar Değişti. Yeni Puanlar Burada !"

İnanmıyorum resmen bizimle oynuyorlar. Bu kadar da olmaz yaa resmen kendi kafamıza göre tercih yapacağız. Nerden çıktı bu sistem değişikliği kendileri rahat tabii oturdukları yerde bizim halimizi düşünen yok.

bıktımmmm bu sistemden ytr artkkkkkkkkkkkkkkk oyuncakmyız bzz snr sistemim alt üst olduuuuuuuuuu neeeeeeeeee bu neeeeeeee ya tamamen cok yada hc bse olmasn ytrrr artk

yav ben bu ösym nin aq bu ne ya puanım elktrk-elkrnk müh tutuyordu artık tutumuyor böyle bişey mi var

lan bu sistemi değiştireni varya adamakıllı bir şey ler yapsınlar artık ya ne bu adamların elinde oyuncak olduk ya

işte gelde küfretme hata üstüne hata zxaten bu sistemin gelmesi hataydı

lan bu ne bıcım ıstır arkadas?ılk sıralamama göre muhendıslık mımarlık gelıyordu…şimdiyse hıc bır yer gelmıyor..ustelık mf4 puanım degısmedı aynen hala muhendıslık mımarlık gelıyor..ama basarı sıralamasını degıstırdıler..hıc bı yer gelmıyor..bu ne sacmalıktırr….!!!!!!ya adam gıbı yapsınlar..ya da bu kadar kısının emegıyle oynamasınlar!!serefsızler….!!!!

10 bin geriye gitmişim..! benim sıralamam arkadaşımkinden daha iyi idi o 4 bin geriye gitti ben 10 bin ! alan dışı sıralamam alan içinden daha iyi birde nasıl oluyorsa artık.. 1 oturumu beceremiyorsun 5 oturum senin neyinee !!!! ıhım ıhım diye diye zor konuşuyorsun o dilini kessinlerde hiç konuşamaaa inşallahhhhhhh !!

ya ben yeni sıraLamama bakamıyorum, siz nereden baktınız.. bi yardımcı oLursanız cok sewinirim…

BEN 50 BİNLERDEYİM ACABA NE KADAR DEĞİŞİR BAKAMIYORUM

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: