YGS ve LYS Sitesi

LYS -1 Soru ve Cevapları, Açıklanma Tarihi ve Puan Hesaplama

Posted on: 19/06/2010


Bugün (19 Haziran 2010) saat 10:00’da başlayıp 120 dakika süren LYS-1 (Matematik – Geometri) saat 12:00 itibariyle sona erdi. Saat 16:30’da ise LYS-5 bitmiş olacak.

Bu yazımızda sınava girmiş arkadaşlarımızdan genelde sınavın kolaylık-zorluk derecesiyle ilgili olmak üzere, varsa yaşanan aksilikler, takıldığı – kolay bulduğu – hatalı olduğunu düşündüğü sorular vs üzerine yorumlarını rica edeceğiz. Böylelikle gelen yorumlar ile birlikte sınavın genel bir değerlendirmesini yaparak herkes kendi durumunu bir kez daha analiz edebilmiş olacak.

Önemle hatırlatmak isteriz ki, maraton henüz bitmedi arkadaşlar. Biraz dinlendikten sonra hazırlıklara devam edelim inşallah. Bir soru bile çok şeyi değiştirebilir!

Bu vesileyle ilk sınavı tamamlamış olan arkadaşlarımızı tebrik ediyoruz..

LYS Soruları ve CevaplarıYüzbinlerce öğrencinin heyecanla beklediği LYS maratonu bugün LYS-1 sınavıyla saat 10:00’da başladı. 

ygslys.blogcu.com olarak LYS soru ve cevaplarını sitemiz üzerine de ekleyeceğiz. Ancak biz ekleyene kadar ilgili soru ve cevapları ÖSYM’nin resmi sitesinden aşağıdaki bağlantı üzerinden indirebilirsiniz:

http://lys2010-sorular.osym.gov.tr
Yukarıdaki sayfa muhtemelen soruların verileceği zaman dilimlerinde aktif olacaktır. ÖSYM’den yapılan açıklmaaya göre LYS-1 (matematik geometri) soru ve cevapları saat: 15:00’te, LYS-5 (yabancı dil) soru ve cevapları ise saat 19:00’da yukarıdaki sayfadan yayınlanacaktır.

» LYS Sonuçları Ne Zaman Açıklanacak

ÖSYM Başkanı Prof. Dr. Ünal Yarımağan, hafta sonu ilk oturumları yapılacak Lisans Yerleştirme Sınavları (LYS) sonuçlarının 10-15 Temmuz arasında açıklanacağını duyurdu.

Sonuçların ilan edilmesiyle adayların tercih işlemine başlayacaklarını belirten Yarımağan, sınav sonucunda oluşacak minimum puanların bölüm tercihi yapmak için çok sağlıklı olmayacağını, adaylara yardımcı olmak için geçen yılki taban puanları bu yıla uyarladıklarını bildirdi.

İlk kez uygulanacak LYS hakkında bilgi veren ÖSYM Başkanı, LYS’nin bir sıralama sınavı olduğunu vurgulayarak, “Bu sistem bilenle bilmeyeni daha iyi ayıracak.” dedi. Bütün adayların matematik sorularını cevaplaması gerektiğini ifade eden Yarımağan, “Sosyal bilimcilere de matematik gerekli. Çünkü sosyoloji, psikoloji gibi alanlarda da belirli ölçüde matematik lazım.” diye konuştu. ÖSYM Başkanı, LYS‘de soruların yüzde 20’sini doğru cevaplayamayan adayların 180 puan alamayacağına dikkat çekerek, şunları kaydetti: “Yüzde 20’yi geçen istediği yere girer mi, kesinlikle değil ama yüzde 20’yi geçen aday girebilecek birkaç yer bulabilir.” Yarımağan, ağırlıklı ortaöğretim başarı puanlarının (AOBP) sınav sonucuna etkisi hakkında ise şunları aktardı: “Adaylardan birinin AOBP’si 500, diğerinin 400 ise arada 100 puan fark varsa, aynı programa yerleşmek için AOBP’si 400 olan bir adayın diğerine göre soruların yüzde 4’ünü daha fazla yapması lazım. Örneğin AOBP’si 500 olan aday soruların yüzde 80’ini yaparak giriyorsa, 400 olan soruların yüzde 83,75’ini, yüzde 84’ünü yaparak girebilir.”

Alışılagelmiş uygulama gereği, ÖSYM bir gün önce sınav sonuçlarının açıklanacağı resmi duyurusunu yapmakta ve akabindeki gün saat 10:00 ila 11:00 arasında sonuçlar ÖSYM’nin resmi sitesinde yayınlanmaktadır. Sonuç açıklama günü ÖSYM’nin sitesi www.osym.gov.tr ‘nin anasayfasının tasarımı değiştirilerecek Sonuç Açıklama sayasına doğrudan bir bağlantı verilmektedir. Aynı şekilde sonuc.osym.gov.tr adresinde de ilgili sınav sonucuyla ilgili güncelleme yapılmaktadır.
Sınav sabahı yaşanacak yoğunluk da göz önüne alınarak ÖSYM sitesinin açılmaması gibi durumlar da söz konusu olabilmektedir. Ancak bu yoğunluk genelde 1 saat içerisinde sona ermektedir. Eğer ilgili sayfayı görüntüleyemiyorsanız 1 saat sonra tekrar deneyebilirsiniz.

Sonuçların açıklanacağı bilgisini alır almaz sitemizde ilgili haberleri de geçmeye çalışacağız. Sınav sonuçlarıyla ilgili detaylı bilgi almak isterseniz sitemizi takip etmeye devam edebilirsiniz.

LYS Puan Hesaplama

LYS PUANLARININ HESAPLANMASI

LYS’de uygulanan testlere verilen cevaplar her test için ayrı ayrı değerlendirmeye alınacak. Her adayın katıldığı her sınavda yer alan her test için bir standart puan hesaplanacak.

Hesaplanan standart puanlar, testlerin ağırlık oranları kullanılarak Ağırlıklı LYS puanları (ALYS) hesaplanacak. ALYS puanlarından her biri kendi içinde en küçüğü 100, en büyüğü 500 olan puanlara dönüştürülerek LYS puanları oluşturulacak.

LYS’de 180 ve üzeri puan alanlar, LYS puan türleri ile öğrenci alan lisans programlarını tercih edebilecek.

LYS sonuçlarının 15 Temmuz’a kadar internet aracılığıyla internetten adaylara duyurulması planlanıyor. Sınava giren ve sınavı geçerli sayılan tüm adaylara LYS Sınav Sonuç Belgesi gönderilecek. Bu belgede adayın her testteki doğru ve yanlış cevap sayısı, LYS puanları ve başarı sıraları, OBP ve AOBP’leri, yerleştirme puanları ve başarı sıraları yer alacak. Sınav sonuç belgesinde bir adayın yerleştirmede kullanılmayacak olan puanları yer almayacak.

Dileyen adaylarımız LYS puanlarını sitemiz üzerinden de hesaplayabilirler. Bunun için ilgili sayfaya gitmek için tıklayınız: LYS Puan Hesaplama

YGS ve LYS sonuçlarına göre yükseköğretim programlarına yerleştirme, merkezi olarak yapılacak.



71 Yanıt to "LYS -1 Soru ve Cevapları, Açıklanma Tarihi ve Puan Hesaplama"

lanet olsun böyle sisteme lanet olsun her iki sınavımda zaman problemi yüzünden gümbürtüye gitti matematik 50 soruya 75 dakika edebiyat 56 soruya 85 dakika bu nasıl bir mantık nasıl bir düşünce stili??????? hiç bir şeye değil gecemi gündüzüme katıp çalıştığım günlere emeklerime acıyyyorum…..

Ben bu sınavın bu kadar zor geçeceğini beklemiyordum.Büşra ya da katılıyorum.Bu kadar emek sonunda değecek mi?Güzellikler bizimle olsun…

Doğru diyorsunuz zordu ama bide şöyle düşünün size zor olan herkese zor yani isyan etmenize gerek yok.Bence Türkiye çapındaki başarı sıranız değişmeyecektir.Sümeyra’ya da katılıyorum güzellikler hep bizimle olsun.Benim toplam 50 net felan anca çıkar.Ben takmıyorum bu sene olmazsa gelecek seneye bi hakkım daha var🙂

[…] LYS -1 Soru ve Cevapları, Açıklanma Tarihi ve Puan Hesaplama Bugün (19 Haziran 2010) saat 10:00′da başlayıp 120 dakika süren LYS-1 (Matematik – Geometri) saat 12:00 […] […]

ah şu lys…

Arkadaşlar matematik bilmeme rağmen bende sınavda zorlandım genel olarak sınav orta düzeydeydi yeri geldi çok basit sorular vardı yeri geldi zor sorular vardı ama beklenen gibi olmadı yine…moralinizi bozmayın herşeyin sonu değil bu sınav herşeyin hayırlısı olsun artık,bize düşen elimizden geleni yapıp gerisi Allah’a bırakmak bunun dışında ne yapsan boş…

lys de matematik sorularının katsayısını bilen var mı netimizi kaçla çarpcaz??

büşrayı kesinlikle sonuna kadar desdeliyorum hak yemekten başka yaptıkları hiç birşey yok… bütün yıl beynimi yedim şuan elimde beklediğimin çok altında puan var… ALLAH sonumuzu hayır etsin arkadaşlar ..

matmatk kolaydı dienler genelde sayısalcılar. esit agrlıkların cok iyi gecmemiş sanırım dmi arkadaslar?? bnm mat 31 geo 23 net estagrlıkcym bnde

sınav berbattı böyle sistem olmaz olsun hayatlarımızla oynuyorlar…

bu ne ya sadece haksızlık ya bn eşitağırlk öğrncisiym zamanm iki sınavdada yetmedi ve sözel sınavına da girdm herkes 15 20 dk önceden bitirdi bütn sınıf ondan önce bitirnlerde vardı tmm onlarnda felsefe baya zordu ama bizede biraz daha süre vermelilerdi…….ya bu yanlş sorularara ne demeli yuh artk ya her sene her sene…

ya arkadaşlar öyle bi soru soruyorlar ki çok basit görünüyo ama çözlmüyor ben bi türlü anlayamadım bunları soru tarzlarını benim 35.5 mat 20.5 geo net var birinciden 397 aldım hukuk şansım varmı hala acaba? cansu ben sana katılıyorum sayısalcılar kolay dior ben tm cilerden çok iyi yapan duymadım

arkadaşım kazanırsınız yani sormana bile gerek yok hukuk ne ki yani çok m yüksek görüosun karadenizin hukuğunu yaz doğununkileri yaz yani kazanırsın tmciler kötü yapmışlar hep mat 30 net geo 23 net diyo biri o mu kötü?? sende hukuğa gidersin korkmayın yani kazanırsınız üniversiteye almak için ellerinden geleni yaptılar zaten sizi değilde kimi alacaklar

ya öle olur inşallah ama genede insan tereddüte düşüyor hayırlısı olsun inşallah herksin istediği yer olur

tm öğrencisiyim. ygs puanım 370 mat 32 geo 23.25 net hukk istiorm sizzce şansım varmı:(

ecem yaklaşık olarak lys netlerimiz yakın ben sordum hocaya edb güzel geçerse yani 70 üstü olur dedi seninde 73-74 yapmanla olur herhalde

benim netlerim szden düşük
ygs puanımda sizden düşük..pdr istiyorum pdr olan tüm üniversteleri yazıcam 2.öğretimlerine kadar sadece pdr istiyorum bilmiyorum şansım varmı ama inşallah olur yoksa 2.seneye hazırlanırım:((

ea öğrencisiyim. ygs 354 bu sınav berbat gecti 40 net gelio :s psikoloji istiodum ama olmicak gibi.geo cok guzeldi ama mat yetsmedi sorular zor deildi ama süre cok kısıtlıydı.snava grdiğim snıfta herkes asırı panik oldu zaman az olunca.cok büyük hakszlık yapıolar edebyt bi saat önce btio ve matmtktn dha fzla suresi var.ösym yine yaptı yapacağını

meriç senin aslında en büyük kozun duruyor pdr için en çok puan getiren bölüm edb bölümü ve daha sınavı yapılmadı.bu sınavda netlerin yüksek olursa gidersin kesin çünkü edebiyatın pdr ye katkısı %25 ve coğrafyanında etkisi %10 bunlar hiçde düşük oranlar değil

buse senin de en büyük kozun duruyor snin istediğin yer için en çok puan verecek olan sınav edb- coğ sınavı tüm sınavın getirisinin %35 i edb coğ sınavından geliyor iyi bir sınav geçirirsen seninkide olur

ya inşallah işte bakalım benimde netim ve puanım buseninki gibi ondan birazcık daha yüksek edebiyatımda iyi aslında ama benim matematiğimde iyiydi sınavda yapamadım:( ondan çok korkuyorum edebiyatıda yapamazsam die ama zaman çok edebiyatta rahat olurum die düşünüorum zaten yinede bu bir haftada çalıştım edebiyata nolur ne olmaz sonuçta yeni bi sınav sistemi elenenenler baya olur dur bakalım nolcak hayırlısı:)

bnm ygs puanım 414 sayısalcıyım..mat 44 geo 25 net itü yada yıldız teknik istiyorum sizce şansım var mı :S

tabi canım sonuçta birileri elenecek.bende senin gibiyim ya denemelerde 65-70 civarı mat yapıyordum sınavda 55 yaptım edebiyattanda korkuyorum ya ondanda iyi yapıyorum ama mat gibi olacak korkusu yaşıyorum inş sınavda denemlerdeki gibi rahatça girer yaparız

büşra senin hiç şansın yok bittin sen😀 valla sayısaldan çok duydum yüksek yapan ygsleride bayaa iyi olan ne istediğine bağlı yani şansın var tabikide herkesin şansı var şimdi sınavlar bitince belli olcak her şey işte:)

ygs puanım iyi deil zaten o yzden biraz zorlanırım diye düşünüyorm yıldız teknik olur da itü için fenin çok iyi geçmesi lazım😦 ygs herkes iyi yapmış ama lysden çok iyi yapan arkadşlarm yok açıkçası..bilemiyrm yani herkese inanmamak lazım iyi diyenler hep fos çıktı..

nasıl geçti edebiyat sınavınız benim coğrafyam kötü

ygs5 411 mat2 34 geo 24.75 edbyt 46.5 cog. 16.5 sizce hukuk şansım var mı :s

bn utanıyorumm sölemeye bile ama söylicm =) ygs 320 lys1-34 lys3-40 sizce sınıf ögrt. olur mu umudumu kırmadann söyleyn lütfenn😦 sorular basit ama işde süre sorunu artı bide n kdr kolay olursa olsun sonuçta bi sınav ve haytımızı belirliyo insan ister istemez heycan yapıo .S

aslı hayallerini kırmak istemem ama biraz zor bnm de netlerim snnle hemen hemen aynı şu anda acayip bir hayal kırıklığı yaşıyorm moralim çok kötü gelecek hayallerim sona erdi ama istersen sen yine de bak netten geçen senenin puanlarıyla bu senenin puanı nasıl olacak diye baktım bizim ham olarak ortalama 320 falan geliyor (tm3) ki bizim 360-370(ham olarak okul puanını bilmiyorm ama ) civarı almamız lazımdı (tabi edebiyat netlerin fazlaysa bilemem o daha çok puan getiriyor coğrafyadan)😦

bişey soracam ya bugun sınava girdik soru kitapcıgına ismimi tc ve salon nosunu yazmayı unuttm sonradan farkına vardım sorun cıkarırmı sadece cografya testine

sanmıorm bişey olcagını mehmet. burcu yha snde mi öyle diosun tercih yapckmsn peki bu sene . ouf moralim cok bozuldu yha .S

yapacam ama öylesine ben çocuk gelişimi istiyorm sınıf öğretmenliğiyle aynı puanı gelmesi mümkün değil doğru düzgün işletme bile yok bnm de moralim çok kötü ya hiç bir şey yapmak gelmiyor içimden

takma burcu bnce bizde bi sorun yok sistem hatalı de geç =) Allah büyük bu sene olmazsa seneye daha ii bi yer olck belki hakkımzda hayrlısı olsn

arkadaşlar bence boşuna kendinizi üzmeyin tamam bu sistem çok ve düzenli çalışmayla olmiyacak bi sistem deil ama bi yerden sonrada şans ve nasip işi benim bu dördüncü senem 2008 de kahraman maraş iktisatı kazandım ama gidemedim geçen sene işe girdim bu sene de dershaneye gittim tekrar ve hamd olsun ii geçti bende çok diyodum bu sene olmazsa bida olmaz ama ağlamak yada ah edip vah etmekle olmuyo katılıyorum size mat 50 soruya 75 dk benimde zamanım yetmadi bide yarım saat alacak sorular sormuşlar adalet değil ama bu ülkede neyi tam yapıyolarki o da tam olsun bide edebiyata gece gündüz çalıştık ben ezberi hiç sevmem ama zora düşünce ne var ne tok hepsini ezberledik ama bi işe yaramadım bilseydim o geceleri hızlı çözim die mat çalışırdım:( ama olsun napalım buna da şükür

bide benim ygs 5 380 ygs6 350 lys1 55-60 arası ve lys3 68-72 arası gelecek istanbul hukuk ola ihtimali varmı sizce bence zor ama ne bilim belki olur allahın işi belli olaz:D

öyle de aslı emeğime üzülüyorm biz dersane de sınava son 2 ay kala mat 2 görmeye başladık deli gibi mat çözdüm o kadar emek ettim dünyayla iletişimim bile nerdeyse kesilmişti o derece yani
ve sorularında çözümlerini blyrdm hep çözdüğüm soru tipleri vardı(arka sayfalardakiler) ama zamanımı yettiremedim ilk sorularda çok oyalandım ve seneye yeniden sil baştan yapmak… çok yoruldum çok bunaldım tekrar aynı şeyleri kaldırablr myim bilmyrm:(

TÜRKİYE DE 18 OLMAK ÇOK ZORMUŞ YAA :(((

tm3 puanım 380 sizce bu puana pdr ya da cocuk gelişimi gelir mi

haklısın burcu kardeş türkiyede hangi yaşta olursan ol yaşamak çok zor ama olsun her durumda ayakta olup savaş meydanını terk etmemelisin bi de fakrklı düşün biliyorum durmadan sınavlara hazırlanmak insanı çok yoruyo ne sosyal nede özel hayatın kalıo ama beterin beteri var diyip tekrar ayaklanmalısın şöyle düşün kazanıpta hayatı mahvolanlarda var şimdi bana belkide boş keseden atıyosun diyosun ama gerçekten öle eğer canan tan an eroinle dans kitabını okuduysan beni daha ii anlarsın daima hakkında hayırlısını iste ve bekle hayırlısı zaten er yada geç seni bulacak

sadece 18 olmak diil burcu her yaş cok zor bizim ülkemzde… bnde aynı snn gibi mat2 delisi oldm resmen son 2 ay ama işde süre yetmedi falan filan gercekten bn bu sınavda şansa inanıorm.. üzülmüormda artk hayrlısı bakalım snde üzülme bizim gibi eminim cok kişi vardr

artık hakkımızda hayırlısı ne ise o olsun önemli olan sıralama zaten bnm için çok zor istediğim bölümü okumak ama umarım sizin için hayırlısı olur bir sene daha aynı işkenceyi çekecem bir daha hazırlanacam:((

dur daha herşey belli deil bak kendi azınla söylüyosun eğer nasibinde varsa sınavda sonuncu bile olsan yerleşirsin bu takdir dir rabbim hakkımızdada hayırlısını versin hem senin hemde tüm çalışan arkadaşlarımında :)))

scret mantığını bilirsin nasıl düşünürsen öyle olur olumlu düşün olumlu olsun hem bizimde sınavımız ii geçti die yerleşicez die bi garanti yok allaha emet gidiyoruz bu yolda bakalım ne olur;)

ygs5 403 lys mat 74 net edbyt 65 net hukuk için şansım varmı .. tşklr…

lanet olsun sen bi sene boyunca didin geceni gündüzüne kat saçma sapan bi zamanlama yüznden geleceğnle oyna nasl bi mantl bu ya 50 soruya 75 dakika 56 soruya 85 dk nedennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn neden bu kadar zorlaştırıyolar hak yemek değl mi bu üniversiteli olup okumayı niye bu kadar zorlaştırıyolar

arkadaşlar edebiyattan çok çok iyi yapanlar var ygs kötü olan hukuk beklemesn bence.. ztn hukuk demek nerdeyse derece demek ama bakıyorum da herkes netlrine bakmadan hukuk die saçmalıyo..bnm bölüm sayısal ve lys iyi olmasına rağmen yıldız teknik olmaz diyorum brz hayal dünyasından çkmak lasım en yakın arkadaşlarım 90da 5y yapıyo bnce sonradan üzülmek yerine hukuk falan diye kendinizi umutlandırmayın…

yapmayın arkadaşlar 50 soruya 75 dk demek soru bası 1,5 dk demek neyinize yetmiyo.geçen sene soru bası 1 dk düsüyodu ozamn girseniz ne yapacaktınız peki…hem de sorular gecen seneden daha kolaydı.

ben ygsde 10.600 üm lysde istediğimi yapamadım matematik 37 geo 17 fizik 16 kimya 27 biyo 26 yaptım fen bölümünde her iki sınavdada daha başarılıyım hacettepe diyetetik istiyorum geçen yıl on altı bin ile akmış sizce gelme ihtimali var mı

amaaaaaan geçin bunları yaa hepimizi ingiliz atına çevirdiler.lanet olsun sistemede eğitime de üffff bıktım be stresten.Ne biçim eğitim bu ya 2 ders felsefe 6 ders integral türev karın ağrıları.sonra bu millet neden yorum yapamıyo neden kültürsüz neden duyarsız .Avrupada bile bizim ortaokulda gördüğümüz denklemleri lisede gösteriyolar.Bu adamlar integral gördüğü için mi bu kadar gelişiyo.ohh be rahatladım!!!!!

ygsm 407 lys mat 62 lys fen 51.75 netm var .s.s dokuz eylül mimarlık istiyodum ama hedefimi düşürmeye başladm tekstil mühendisliği düşünmeyede başladm bu netlerle mimarlık olurmu??

arkadaşlar ygs ve polislikte soru başı 1 dk oldu bu sene
ikisindede sadece matemematikten 4-5 soru yetişmedi
ondada suç bende zamanımı daha iyi değerlendirebilirdim
denemelerde hepsine bakabiliyordum

ama lys de soru başı 1,5 dk verdiler bana fazlasıyla yetti,tüm soruları yaptım lysde
yeni sistem daha iyi oldu,hızlı okuyan,çabuk düşünen kazanız…

ben ygsden 317 aldm sözelciyim lysde tplam 98 -105 arası nettim war gecen sene yerlştm ama gtmedim puanım düşücek yani acaba 4 yıllıga yerleşirmiyim?????? lütfen cewap werin kafayı yiycem bu arada sayısalcı arkadaşlar mat zor diyorsunuz edb da zor gece gündüz aglayarak binden fazla eser ezberledim bi ayımı aldı sanatcilardan hiç bahsetmıyorum düşündükce kafayı yiyorum o kadar ezberledim iki eser çıktı ya bize ne demeli bi ayımı sadece iki soru icin harcadım

lütfen bana yardımcı olur musunuz ygsm 340 lys1den 41 netım lys3ten 59 netım var okul puanım geçen yıl 70 geldi sizce sınıf ögretmenlıgıne 2,ögretımde olsa yerleşebılme şansım var mı.?

bence de lanet olsun böyle sınava… beni edebiyat yıkıma uğrattı. güya edebiyat sınavıydı tüm edebiyatı bitirmiştim ama karşımda dil bilgisi ve paragraf sorularını görünce şoka uğradım. ne yapmaya çalışıyorlar bunlar bilmiyorum ama artık pes dedirtiyorlar…

arkadaşlar bu sistemde eksik olan birşey var sınavı parca ayırmaları iyi ama hepsini ardı ardına yapmaları kotu lys 1 19 haziranda digeri 20 sinde falan filan peş peşe insan sınava girince kafasi karışıyor

ya resmen ters köşe ettiler ygs kolay ve yorum olacak dediler bilgi çıktı lys bilgi ağırlıklı olacak dediler lys3 te 20 tane paragraf vardı toplasan 10 soru bilgiydi o da şıklardan gidilebilirdi çoğu yani ne yapmaya çalışılıo anlamadım nie bizi yanlış yönlendirdiler 1 senem gitti istediğim gibi yapamadım:(

bilgecim bizim üzerimizde deniyolar sistemi işte sonunda olan bıze oluyo

arkadaşlar yarın saat 10da sınav açıklanıyormş hepimiz için hayrlısı olsun(?)

evet yaa çok heycanlıyım çok merak ediyorum korkuyorum:(

yaa şu lys puan hesaplama siteleri varya onlardan feminkine bakıyorum da ben ygs de de tam bilmişti gelecek puanımı lys hesaplamasını yapıyorumda düşük çıkıyo ya doğru değildir bu sefer inşallah:d keşke bakmasaydım moralim bozuldu..

arkadaşlar nasıl geli sıralamalarınız..

100bininciyim hacettepe hayallerim sona erdi ve işletme yazıp yazmama konusunda çok kararsızım ya 1 sene daha hazırlanmak ya da işletme?

senin sonuç nasl?

ya biraz iyi şeyler söyleyin be seneye bende gircem bilg. mühn. istiyorum.motivasyona ihtiyaç duyarken yorumlarınızla stres topuna döndüm

mf3 puan türü ile hemsirelik yüksek okulunu tercihedebilir miyim ?

AMAN HER ŞEY KARIŞIK YAAAAAAAA

sizce çocuk gelişimi iyi mi ya?

sağlık bilimleri fakültesi adı altındaysa iyi diye biliyorm ben yine de araştırmanı tavsiye ederim komşumuz o bölümden mezun oldu şimdi hastane de çalışıyor yeni doğan çocukların duyumlarını falan ölçüyorr oldukçada memnun kreşlrde falan da çalışabiliyorsun aynı zamanda rehabilitasyon merkezlerin de:))

evet çok araştırdım iyi gibi geldi banada hacettepe düşünüyorum o da sağlık bilimleri diye geçio aslında ben rehberlik istiodum ama çok yoğun talep var rehberliğe benim arkadaşım 7 binlerde o bile rehberlik yazıcam dio ben 23 bindeyim sence gelme ihtimali varmı ??

gelebilir çünkü ankara üniversitesinde de o bölüm bu sene açılmış hacettepeden daha yoğun talep alacağını düşünüyorm o yüzden gelme ihtimali biraz yüksek kırıkkalede de var geçen sene açılmıştı (bnm de tek hayalim psikolog olmaktı olmazsa çocuk gelişimi yazarım diyordum o da ne yazık ki gelmiyor😦

arkadaşlar lys sınavı 21ne acıklanacak saat 14,00

da bilginiz olsun

Bir Cevap Yazın

