YGS ve LYS Sitesi

Üniversiteye Giremeyenler Mutlaka Baksın

Posted on: 24/09/2009

Herhangi bir üniversiteye yerleştirilemeyen gençler, tercihlerini zaman ve mekandan bağımsız eğitim alma imkanı sunan uzaktan eğitim(e-Eğitim) programlarından yana kullanabiliyor. Bu çerçevede, önümüzdeki günlerde Yıldız Teknik Üniversitesi’nin akademik kontrolünde, “Sistem ve Ağ Uzmanlığı”, “Yazılım ve Veritabanı Uzmanlığı” ile “Microsoft Office” eğitimleri verilecek.

2009 ÖSS sınav sonuçlarına göre herhangi bir üniversiteye yerleştirilemeyen öğrenciler, meslek sahibi olmak adına 5-9 Ekim tarihleri arasında açıklanacak olan 2009 ÖSS Ek yerleştirme kontenjanlarını bekliyor. Peki, her hangi bir şekilde üniversiteye yerleştirilemeyen gençler ne yapacak? Açıkta kalan gençler, meslek sahibi yapan e-bilişim sertifika programından kendilerine uygun olanı seçerek hayata daha erken atılabiliyor.

Herhangi bir üniversiteye yerleştirilemeyen gençler, tercihlerini zaman ve mekandan bağımsız eğitim alma imkanı sunan uzaktan eğitim(e-Eğitim) programlarından yana kullanabiliyor. Türkiye’de son yıllarda uzaktan eğitim programları ile hem üniversite diploması hem de mesleki sertifika sahibi olanların sayısının giderek arttığı dikkatleri çekiyor. Şehir değiştirmeden herhangi bir ek masraf yapmadan eğitim alma imkanı sunan e-eğitim programları internet üzerinden e-sınıflarda canlı olarak gerçekleştiriliyor. Özellikle Anadolu’da yasayan ve üniversiteye girememiş gençler bu mesleki sertifika programlarının kendileri için büyük bir şans olduğunu söylüyorlar.

Microsoft, Yıldız Teknik Üniversitesi ve Element Eğitim Teknolojileri A.Ş., ülkemizde ilk kez e-Eğitim metodolojisi ile dünya standartlarında verilecek “Sistem ve Ağ Uzmanlığı”, “Yazılım ve Veritabanı Uzmanlığı” ile “Microsoft Office” eğitimlerini, Yıldız Teknik Üniversitesi’nin akademik kontrolünde, Microsoft IT Academy çatısı altında ve Element Eğitim Teknolojileri’nin internet üzerinden canlı olarak ders işlemeye imkan veren e-Eğitim sistemleri ile hayata geçiriyor.

Sistem Ağ Uzmanlığı ile Yazılım ve Veritabanı Uzmanlığı Eğitimleriyle ihtiyaç duyulan farklı yetenek ve becerilere sahip çok yönlü uzmanların yetiştirilmesi hedefleniyor.

Kaynak: http://www.turk.internet.com/haber/yazigoster.php3?yaziid=25074

Bir Cevap Yazın

